13 komentarzy

  1. mariusz1994 z | | Odpowiedz

    Ja od siebie mogę polecić suplementy diety 🙂 http://rankingtableteknaodchudzanie.pl/

  2. kryspinna z | | Odpowiedz

    racjonalnie 🙂 dużo ćwiczyć, jeść o regularnych porach, ja tez swoja dietę wspomagam suplementem Be Slim Zielona Kawa, który zawiera najwięcej wyciagu z tej kawy z dostępnych w aptekach suplementów 🙂 bo niestety sam smak tej kawy mnie odrzuca…

  3. malwina z | | Odpowiedz

    Mnie bardzo też pomaga w odchudzaniu herbatka figura forever. Jest całkowicie naturalna, więc wiem, że nie faszeruję się jakąś chemią niewiadomego pochodzenia, a poza tym ma naprawdę dobry smak, bo zazwyczaj te herbatki to twarz wykrzywiają 😉 No i fajnie się po niej czuję.

  4. nat z | | Odpowiedz

    Dobre z tą zieloną kiełbasą 😉

    Dzięki za arty.

    Pozdrawiam

  5. Natalia19 z | | Odpowiedz

    Tych stron o odchudzaniu jest bardzo wiele, niby na każdej można coś ciekawego wyczytać pierwsza z brzegu http://www.topsuplementy.com/ sporo ciekawych informacji, ale na jednego zadziała jakaś dieta czy tabletki a na drugą osobę zupełnie nie.

  6. monami z | | Odpowiedz

    chyba najważniejsze są regularne posiłki. Jak zacznie się jeść regularnie i nie opycha się bez sensu to organizm sam się reguluje i nie musimy bać się efektu jojo. Na chudzianka.pl/chce-schudnac-5-kg-jak-sie-odchudzic znalazłam fajne porady aby dobrze rozpocząć odchudzanie.

  7. Becia fit z | | Odpowiedz

    A ja bym dodała aplikację bardzo pomocną w odchudzaniu – kalkulator odchudzania, który pomoże zaplanować czas odchudzania, przy określeniu ilości kg które zamierzamy zgubić http://www.odzywianie.info.pl/kalkulatory-zywieniowe/kalkulator-odchudzania-i-przybierania-na-wadze

  8. aga z | | Odpowiedz

    Dzień dobry, mam pytanie dotyczące śniadań – czy jeśli biegam rano, przed śniadaniem, w związku z czym jem je 2 – 2,5h po obudzeniu, czy ma to negatywny wpływ na organizm? Czy powinnam być „szybsza” ze śniadaniem?

  9. Nina z | | Odpowiedz

    Jeszcze dodałabym coś dla Was zapewne oczywistego, nie podjadać. Owoc, sok, paluszek, to też posiłek.

    Przyznam, że w ramach eksperymentu, zaczęłam jeść z zegarkiem w ręku, co 3 godziny, posiłki zawierające nieco więcej niż 300 kcal (czasem więcej), zdziwiło mnie, że nie miałam ochoty na słodycze. W każdym posiłku kasza/płatki owsiane/chleb, nabiał i warzywa/owoce.

  10. Karolina z | | Odpowiedz

    fajny artykuł, W moim przypadku regularne posiłki, dużo owoców warzyw, ryb i kasz i aktywność fizyczna 4 razy w tygodniu pozwalają utrzymać sylwetkę w dobrej kondycji i nie potrzebuję żadnych suplementów. Jednak zdrowa dieta, najlepiej skomponowana przez specjalistę czyli dietetyka to podstawa

  11. Alicja z | | Odpowiedz

    W moim przypadku pomocny okazał się catering. Ważne jednak jest to aby znaleźć dobrą firmę, która zatrudnia dietetyków i ma smaczne posiłki. Ja mam dodatkowo problem z laktozą i polecam taką dietę każdemu, kto też ma nietolerancję: http://www.przelomwodzywianiu.pl/rodzaje-diet/diety-standard-bez-laktozy. Ogólnie warto też coś robić, bo sama dieta w wielu przypadkach to może być za mało.

Napisz odpowiedź

*

code