15 komentarzy

  1. Magnez i Jod z | | Odpowiedz

    Zadbaj również o niedobory jodu, zwłaszcza gdy mieszkasz w południowej Polsce. Wyjedź na wakacje nad polskie morze.

  2. Anonim z | | Odpowiedz

    Ktoś kto to napisał nie ma pojęcia o kakao – nie wolno go mieszać z mlekiem ani z jogurtem, bo traci swoje właściwości. Dzięki za takie rady dietetyku eksperymentatorze. Radzę wcześniej coś poczytać w temacie.

    1. Anonim z | | Odpowiedz

      Jeśli kakao nie można mieszać z mlekiem, to jak się go napić????

      1. Takalala z | | Odpowiedz

        Zwyczajnie, jak herbatę – czyli z wodą. To naprawdę świetnie smakuje. Z resztą Majowie pijali kakao gorzkie, gotowali je w wodzie razem z papryczką chilli – taka kombinacja tego napoju jest jedną z najzdrowszych.

      2. Calinka z | | Odpowiedz

        Mozliwe ze nie to ze traci wlasciwosci a zmniejsza sie jego wchłanianie poprzez cukier, ja biore 2x suplement magnezu zalecane jedna i nic nie daje warzyw duzo kakao jutro ide po orzechy chyba to jakas masakra ale ten niedobór moj moze byc spowodowany wieksza ilością dostarczana do organizmowi NNKT, wlasnie przeczytalam ze przy wiekszej ilosci nnkt nalezy zwiekszyc ilosc magnezu, jak to pogodzic skoro robie co sie da -,-

  3. Rafał z | | Odpowiedz

    Sante Amarantus Bio – 248mg/100g
    Sante Sezam – 248mg/100g
    fasola Halina piekny jas karlowy – 169mg/100g

  4. martamalwi z | | Odpowiedz

    Tabela owoców, warzyw, mięs, ryb i innych produktów bogatych w magnez dostępna jest tutaj: http://bogate-w-magnez.blogspot.com/

  5. Katarzyna z | | Odpowiedz

    U mnie niedobór magnezu objawiał się nocnymi, bardzo bolesnymi skurczami łydek. Nic mi nie pomagało – masaż ani kąpiel w gorącej wodzie. Koleżanka poleciła mi Chela mag b6 skurcz i odkąd zaczęłam zażywać problem zniknął. Od tego czasu magnez na stałe zagościł w mojej diecie.

    1. buc z | | Odpowiedz

      hahahahahahah

    2. andrzejjestmiły z | | Odpowiedz

      W ogóle nie widać w tym reklamy – polecam ! świetna opinia.

    3. Pawel z | | Odpowiedz

      No pewnie, zamiast przyjrzeć się swoim nawykom żywieniowym lepiej kupić tabletkę , a najlepiej zapas na całe życie. Reklama, aż kuje w oczy…

  6. Basia z | | Odpowiedz

    Naprawdę jest ogromnie dużo tych produktów bogatych w magnez. Jeszcze trafiłam na jeden artykuł, który może nasuwać pewne dodatkowe pomysły: http://www.jestemfit.pl/artykuly/suplementy/magnez-w-jakich-produktach-mozna-go-znalezc

  7. Hubert z | | Odpowiedz

    Artykuł nie jest dość dokładny. Zapotrzebowanie dzienne dla dorosłych mężczyzn wynosi 400-420 mg – http://mozgi.pl/jak-najlepiej-uzupelniac-niedobory-magnezu-8583

    I oprócz diety istnieją różne inne sposoby uzupełnienia niedoborów ego pierwiastka.

Napisz odpowiedź

*

code