9 komentarzy

  1. gay_is_ok_friend@onet.eu z | | Odpowiedz

    Poza tym zauważyłem jeszcze jedną potworność. Ta pani zamiast stosować-jesli juz smaruje chleb czy bułki-naturalne masło, z naturalnymi witaminami, stosuje do jedzenia jakąś porażajacą margaryne, która niestety zawiera i izomery trans i śladowe ilości substancji chemicznych służących do jej utwardzenia, przez co zaburza metabolizm człowieka i może np.osłabiac wzrok. Jeśli osoba boi sie małej ilości masła/nie żadnego miksu/ to niech uzywa do chleba świeżej oliwy extra virgin, ewentualnie z kozieradką albo lubczykiem, może dodac do oliwy odrobine czosnku.

  2. ELa z | | Odpowiedz

    Dziękuję za wasz czas jaki poświęciłyście na napisanie tego artykułu. To wspaniałe 🙂
    Daje do myślenia i poszerza świadomość! DZIĘKI

  3. Ola z | | Odpowiedz

    Uwielbiam Waszą stronę.
    Dziękuję za przepisy

  4. Madchen z | | Odpowiedz

    Ale czemu aż tak bardzo ograniczać tłuszcz??? Dużo bardziej powinny zostać ograniczone węglowodany, szczególnie pochodzące z tysiąca przetworzonych produktów mącznych..
    Tłuszcz natomiast, szczególnie zwierzęcy, jest podstawowym budulcem błon komórkowych oraz układu nerwowego. Bez niego organizm jest słaby oraz osoby mają problemy ze sferą neurologiczną.

    Dietetycy o tym nie wiedzą…?

    PS. Serki białe wcale nie są takie dobre. Po nich poziom cukru gwałtownie skacze. Osoby cierpiące na problemy z nadwagą/otyłością, nie mogą spożywać sera białego. W ogóle. Nawet tego odtłuszczonego. Natomiast kolejny mit, to odtłuszczone produkty mleczne, które nie sprzyjają powstawiania otyłości…

    Podstawą powinny być owoce i warzywa, orzechy, w dalszej kolejności mięso (jakiekolwiek mięso – w tym rybie), a gdzieś na końcu produkty zbożowe. Wtedy będzie ok.

    1. baś z | | Odpowiedz

      Madchen@ od kiedy podstawą w diecie są owoce i warzywa? Wystarczy spojrzeć na Piramidę Zdrowego Żywienia i jasno z niej wynika, że postawą w diecie są np. ryż, kasze,makarony,pieczywo. Produkty zbożowe powinny być głównym źródłem energii w diecie. Osoby będące na diecie nie powinny zajadać zbyt dużej ilości owoców z powodu dużej zawartości cukrów prostych.

  5. gucia z | | Odpowiedz

    Czy autorki tej strony mogłyby się jakoś odnieść do komentarza który napisał Madchen ?

    Pisze tam rzeczy które wywracają do góry nogami to o czym się ucze studiując dietetykę. Oczywiście zgadzam się że duża ilość warzyw i owoców jest ok, ale pierwsze słyszę żeby biały ser był niezdrowy… (oczywiscie taki normalny, bez dodatków bez cukru). No i odtłuszczone produkty mleczne przecież wcale nie są dobre, więc nie wiem czemu Machden wypisuje tutaj tyle informacji które vbrzmią bardzo kontrowersyjnie.

    No i ta piramida żywieniowa i fakt że większosć energii nalezy dostarczać z węglowodanów. To są pierwsze ipodstawowe zajęcia z żywienia człowieka.

    Czy studia na uczelniach medycznych przekazują więc herezje?

  6. Anna z | | Odpowiedz

    Bardzo lubię Waszą stronę, z niecierpliwością czekam na kolejne artykuły 🙂

Napisz odpowiedź

*

code